söndag 9 oktober 2011

Årets utställning - med Viften

Nu har jag fått upp årets utställning av stickat, en kvart innan Gumlösa Höstbukett går av stapeln! Men Viften finns med! Den blev klar igår kväll, fler bilder på den kommer.

Tack alla som kom och tittade och pratade med oss! Jättekul att träffa er!




Mitt i alla förberedelser passade den lille källingen på att klättra upp i ett träd - högt upp. Jag har fortfarande inte fått ner honom, han får väl sitta där en stund tills han kravlar lite längre ner så jag når honom. Annars får vi plocka fram den lååååånga stegen!


Han tog sig ner själv!

3 kommentarer:

BodilE sa...

Vakkert med så mye fint håndarbeide på den gamle værbitte veggen! Gleder meg til å se mer av viften også. Lykke til med kattunge og utstilling!

Skarvtjärns Greta sa...

Häftig utställning och tur med katten. Min katt hade samma äventyr, men tog sig inte ner själv

Anna sa...

Hej Annika,

jag kommer själv från Göingetrakten men har aldrig hört talas om Gumlösa. Såå härligt det låter, det blir något att komma ihåg till nästa år!